El president del Parlament rep en audičncia el president de l'associació ALLEM
Divendres, 17 de desembre de 2004. Despatx d'audičncies del president
El president del Parlament, Ernest Benach, ha rebut en audičncia el president de l'Agrupació Lleidatana d'Entitats d'Atenció al Minusvŕlid (ALLEM), Carles de Ahumada. També hi han assistit els vocals de l'associació, Josep M. Solé, Josep Pijuan, Joan Escolar i Maite Trepat.
Durant l'audičncia, Carles de Ahumada ha presentat al president del Parlament les seves propostes a fi de millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones amb discapacitats intel·lectuals.
L'associació ALLEM, que agrupa 16 entitats d'atenció a persones amb discapacitats intel·lectuals, té com a objectiu l'atenció de les persones amb discapacitat de les comarques de Lleida, la formació professionalitzada de les persones que hi treballen, i la coordinació dels respectius serveis per tal de possibilitar l'atenció individual i autňnoma de la persona.
Fotos: Parlament de Catalunya